Transport Thbilisis
Transport Thbilisis
Lennuliiklus:
Thbilisi rahvusvaheline lennujaam asub 17 km linnast. Kuna meie lähimatest lennujaamadest lendab Thbilisi ainukesena AirBaltic Riiast, siis paljud eestlased kasutavad Thbilisi jõudmiseks pigem Khuthaisi rahvusvahelist lennujaama, kuhu toimuvad Wiss Airi otselennud nii Tallinnast kui Riiast.
Rongiliiklus:
Thbilisi raudteejaam asub Kura jõe idakaldal. Sellel on rahvusvahelised ühenused Yerevani ja Bakuuga
Bussiliiklus:
Rahvusvahelised bussiliinid:
Armeenia: Jerevan
Aserbaidžaan: Bakuu
Laevaliiklus:
Linna läbib küll Kura jõgi, aga regulaarne laevaliiklus sellel puudub.
Autoliiklus:
Taksode kohta saab lugeda teemas "Taksod Thbilisis".
Linnasisene ühistransport:
Thbilisi ühistransport koosneb bussidest ja metroost. Metroos on kasutusel kokku kaks liini ja see on avatud kella 7-st hommikul kuni keskööni.
Jalgrattatd ja liikurvahendid:
Jalgratastele mõeldud infrastruktuur ei ole väga hästi arenenud linnas. Tiheda liikluskoormuse tõttu võib sõiduteel jalgrattaga sõitimine olla ohtlik.
Kohale saamine Eestist:
Eesti ja Thbilisi vahel otseühendus puudub. Ümberistumisega variante tasuks eelkõige uurida Turkish Airlines ja AirBaltic kaudu kaudu. Kõige odavam variant siiski on ilmsetl lennata Wizz Airiga Tallinnast või Riiiast Khuthaisi ja sealt edasi bussiga Thbilisisse.
Thbilisi rahvusvaheline lennujaam asub 17 km linnast. Kuna meie lähimatest lennujaamadest lendab Thbilisi ainukesena AirBaltic Riiast, siis paljud eestlased kasutavad Thbilisi jõudmiseks pigem Khuthaisi rahvusvahelist lennujaama, kuhu toimuvad Wiss Airi otselennud nii Tallinnast kui Riiast.
Rongiliiklus:
Thbilisi raudteejaam asub Kura jõe idakaldal. Sellel on rahvusvahelised ühenused Yerevani ja Bakuuga
Bussiliiklus:
Rahvusvahelised bussiliinid:
Armeenia: Jerevan
Aserbaidžaan: Bakuu
Laevaliiklus:
Linna läbib küll Kura jõgi, aga regulaarne laevaliiklus sellel puudub.
Autoliiklus:
Taksode kohta saab lugeda teemas "Taksod Thbilisis".
Linnasisene ühistransport:
Thbilisi ühistransport koosneb bussidest ja metroost. Metroos on kasutusel kokku kaks liini ja see on avatud kella 7-st hommikul kuni keskööni.
Jalgrattatd ja liikurvahendid:
Jalgratastele mõeldud infrastruktuur ei ole väga hästi arenenud linnas. Tiheda liikluskoormuse tõttu võib sõiduteel jalgrattaga sõitimine olla ohtlik.
Kohale saamine Eestist:
Eesti ja Thbilisi vahel otseühendus puudub. Ümberistumisega variante tasuks eelkõige uurida Turkish Airlines ja AirBaltic kaudu kaudu. Kõige odavam variant siiski on ilmsetl lennata Wizz Airiga Tallinnast või Riiiast Khuthaisi ja sealt edasi bussiga Thbilisisse.
-
- Postitusi: 1386
- Liitunud: 05 Aug 2019, 18:00
Re: Transport Thbilisis
Thbilisi raudteejaam tuleks ka kindlasti siia lisada. Sellel on olemas ju ka kaks rahvusvahelist ühendust nii Bakuu kui Yerevaniga.
Re: Transport Thbilisis
Lisasin teemasse, oled oodatud kogemusi jagama raudteejaamast.seljakotirändur kirjutas: ↑12 Aug 2019, 19:49Thbilisi raudteejaam tuleks ka kindlasti siia lisada. Sellel on olemas ju ka kaks rahvusvahelist ühendust nii Bakuu kui Yerevaniga.
Re: Transport Thbilisis
Kuna siin reisimine nii võimatu ei ole, nagu enamikule elanikkonnast mulje jäetakse, siis on väike mõtte reisida Gruusiasse AirBalticuga. Mõtte kõige suuremaks takistuseks tundub hetkel see, et lennuk saabub Thbilisisse 3:30 öösel. Kurat kui lennuliiklus on olematu, siis tõesti on vaja sellist graafikut teha? Kui kellegil head nõu, kuidas seda olukorda paremini ära kasutada, siis olen üks suur kõrv.
Re: Transport Thbilisis
Vaata, et see ümbeistumise aeg üle 12 tunni ei lähe, sest see on limiit Lätis viibimiseks. Lisaks vaata ka Riga Khutaisi võimalusi, vastupidiselt Eestile peaks nad sealt vist edasi lendama vist. Viimaseks ja kõige tähtsamaks soovituseks praegusel ajal tundub olevat, et üle nädala ei tasu ühtegi puhkust planeerida.Gert kirjutas: ↑29 Sept 2020, 23:05Kuna siin reisimine nii võimatu ei ole, nagu enamikule elanikkonnast mulje jäetakse, siis on väike mõtte reisida Gruusiasse AirBalticuga. Mõtte kõige suuremaks takistuseks tundub hetkel see, et lennuk saabub Thbilisisse 3:30 öösel. Kurat kui lennuliiklus on olematu, siis tõesti on vaja sellist graafikut teha? Kui kellegil head nõu, kuidas seda olukorda paremini ära kasutada, siis olen üks suur kõrv.