Ryanair
Re: Ryanair
See palju Ryanair viimasel ajal meediale uudiseid annab on juba lausa uskumatu. Eks seal kehtib ilmselt ka põhimõte, et ka halb reklaam on ikkagi reklaam ja seda veel tasuta.
- vandersell
- Postitusi: 1958
- Liitunud: 06 Veebr 2018, 21:36
Re: Ryanair
Eks sellega võetigi üle Nordica lahkumise järel turul olnud nõudlus. Easyjeti jaoks on see halb uudis, et teise odavlennufirmaga konkureerida, aga eestlastele võib see tähendada madalaid piletihindu. Kahjuks Berliin ei ole väga atraktiivne sihtkoht, kust edasi lennata.
“The best view comes after the hardest climb”
- vandersell
- Postitusi: 1958
- Liitunud: 06 Veebr 2018, 21:36
Re: Ryanair
Üks nipp, mida jagati Travelfree Facebooki grupis. See peaks toimima Ryanairi, Wizz Airiga ja äkki veel mõne odavlennufirmaga.
Kuidas saada endale laiema istmevahega koht:
Check Inni tegemine tuleb jätta võimalikult viimasele minutile näiteks pool tundi enne selle sulgemist. Kuna mõlemad lennufirmad teenivad suure osa tulust oma lisamüügist, siis niisama ei soovita midagi anda. Nii toimibki süsteem, kus esmalt määratakse kindlat kohta mitteostnud reisijatele ainult tavakohad ja alles siis kui need on jagatud lähevad jagamisele avariiväljapääsu kohad. Õnnestumiseks peab muidugi lennuk olema täis müüdud, mida nendel firmadel ka tihti on. Wizz airi puhul oli seal samas teemas mitmeid pilte tehtud, et see süsteem tõesti toimib.
Ohukohad:
1)Check inn ununeb õigel ajal teha, puudub vajalikult hetkel internet vms
2)Kui lend on ülebroneeritud, siis olete teie suure tõenäosusega see, kes maha jääb. See muidugi võib hüvitise maksmise kohustuse tõttu ka boonuseks olla kui sihtkohta või koju otseselt kiiret ei ole.
Kuidas saada endale laiema istmevahega koht:
Check Inni tegemine tuleb jätta võimalikult viimasele minutile näiteks pool tundi enne selle sulgemist. Kuna mõlemad lennufirmad teenivad suure osa tulust oma lisamüügist, siis niisama ei soovita midagi anda. Nii toimibki süsteem, kus esmalt määratakse kindlat kohta mitteostnud reisijatele ainult tavakohad ja alles siis kui need on jagatud lähevad jagamisele avariiväljapääsu kohad. Õnnestumiseks peab muidugi lennuk olema täis müüdud, mida nendel firmadel ka tihti on. Wizz airi puhul oli seal samas teemas mitmeid pilte tehtud, et see süsteem tõesti toimib.
Ohukohad:
1)Check inn ununeb õigel ajal teha, puudub vajalikult hetkel internet vms
2)Kui lend on ülebroneeritud, siis olete teie suure tõenäosusega see, kes maha jääb. See muidugi võib hüvitise maksmise kohustuse tõttu ka boonuseks olla kui sihtkohta või koju otseselt kiiret ei ole.
“The best view comes after the hardest climb”
Re: Ryanair
Aitäh vihje eest, järgmisel korral katsetan kindlasti ära!vandersell kirjutas: ↑29 Jaan 2019, 21:39Üks nipp, mida jagati Travelfree Facebooki grupis. See peaks toimima Ryanairi, Wizz Airiga ja äkki veel mõne odavlennufirmaga.
Kuidas saada endale laiema istmevahega koht:
Check Inni tegemine tuleb jätta võimalikult viimasele minutile näiteks pool tundi enne selle sulgemist. Kuna mõlemad lennufirmad teenivad suure osa tulust oma lisamüügist, siis niisama ei soovita midagi anda. Nii toimibki süsteem, kus esmalt määratakse kindlat kohta mitteostnud reisijatele ainult tavakohad ja alles siis kui need on jagatud lähevad jagamisele avariiväljapääsu kohad. Õnnestumiseks peab muidugi lennuk olema täis müüdud, mida nendel firmadel ka tihti on. Wizz airi puhul oli seal samas teemas mitmeid pilte tehtud, et see süsteem tõesti toimib.
Ohukohad:
1)Check inn ununeb õigel ajal teha, puudub vajalikult hetkel internet vms
2)Kui lend on ülebroneeritud, siis olete teie suure tõenäosusega see, kes maha jääb. See muidugi võib hüvitise maksmise kohustuse tõttu ka boonuseks olla kui sihtkohta või koju otseselt kiiret ei ole.
- vandersell
- Postitusi: 1958
- Liitunud: 06 Veebr 2018, 21:36
Re: Ryanair
“The best view comes after the hardest climb”