AirBaltic
-
- Postitusi: 1386
- Liitunud: 05 Aug 2019, 18:00
Re: AirBaltic
AirBaltic paneb asjale funki juurde, nüüd lähevad ka tax free ostud sinu käsipagasi limiidile juurde. Kas keegi on näinud ka, et seda tegelikult kaalutakse või see on lihtsalt hirmutamiseks?
Re: AirBaltic
Julgen pakkuda, et kui liigud seljakoti ja väikse DF kotiga, siis keegi su pagasit kaaluma ei hakka. AirBaltic pidevalt hirmutab selle käsipagasiga, alandades esmalt üldnormi ja nüüd toob sinna siis DF ostud. Julgen pakkuda, et siin on pigem probleem pardlaemineku aja vähendamisega. Sellised uudised sunnivad nõrgemanärvlisi oma pagasit oluliselt piirama ja neid nahaale, kes lammutavad oluliselt üle on võimalik ka rahalise maksega ka karistada.
Re: AirBaltic
Esiteks tahan ära mainida, et mina olen käsipagasi kaalumise ohvriks sattunud ja 60 eurosest lisatasust pääsu ei olnud. Tegelikult on see lennunduses üldse kummaline, et lendajate kaalud võivad erineda isegi kordades, aga pagasi puhul on üks ülekilo juba teema. See viimane jagatud uudis on omaette teema. Äärmiselt ebamugav oli seda teksti lugeda, sest tühja õhku sees oli nii palju. Siiski teema ise peegledab üldist olukorda. AirBalticu kõrvalehiilimine hüvitusest on teada teema. Lisaks sellele teevad nad oma lennuaegu suure varuga, et hüvitise võimalust võimalikult väikseks teha. Eelmisel talvel lendasin Riiast Tallinna. Lennuk hilines värvast väljumisega, siis tehti järjekorda oodates veel deiceing, et lennurajale jõuti äkki mingi 45min hiljem, aga saabumine Tallinna hilines kõigest mingi 10-15min. Arvestades kui lühike vahemaa oli, siis see ju üsna ebaloogiline.
Re: AirBaltic
Tundub, et tänapäeval ongi üks võimalus probleemseid kliente eiravaid firmasid pommitada sotsiaalmeedias, sest see on nähtav kõikidele.
-
- Postitusi: 1386
- Liitunud: 05 Aug 2019, 18:00
Re: AirBaltic
Ühtegi head linki esialgu ei leidnud, aga AirBaltic alustab aprillist lende Jekaterinburgi Venemaal.
- vandersell
- Postitusi: 1958
- Liitunud: 06 Veebr 2018, 21:36
Re: AirBaltic
“The best view comes after the hardest climb”
Re: AirBaltic
Uudisest jääb tunne nagu klient oleks saanud suure võidu airpeldik vastu. Tegelikult on siin võitja hoopis lennufirma. Pakuks suvaliselt, et lennul oli mingi 110-120 inimest. Mingi osa esitas neist nõude. Kõigile vastati, et see ei kuulu hüvitise alla. Üks või mõni veel ei jätnud asja niisama ja andis asja kohtusse. Lennufirma kaotas selle/need ja kokkuvõttes maksis vähem kui oleks esialgu jah öelnud kõigile nõuetele. Minu meelest sellist huiamist peaks seadusega takistama, sest see annab ebaõiglase konkurentsieelise teiste lennufirmade suhtes. Me võime küll mõelda, et kliendid saadavad järgmine kord selle lennufirma pikalt, aga teiste valikute puudumisel mõistliku hinna juures siiski sama firmaga lennatakse. See ongi ilmselt asi, millest AirBaltic aru on saanud. Seadus võiks olla näiteks selline, et kui mõni selline kohtuotsus jõustub, siis on lennufirma KOHUSTATUD teavitama kõiki reisijaid, et neil on õigus hüvitisele.vandersell kirjutas: ↑20 Veebr 2020, 21:39Delfi.ee: Algselt kliendi pikalt saatnud AirBalticult mõisteti kohtus välja viis korda suurem summa